DNN Ondersteuning

Hulp bij het gebruik van DNN

Wanneer u tegen problemen aanloopt tijdens het gebruik van uw webomgeving staan wij voor u klaar om hierin ondersteuning te bienden. U kunt hierbij denken aan foutmeldingen, functionele of grafische aanpassingen, maar ook in het beheren van extenties. U kunt ons hiervoor op verschillende manieren bereiken. Dat kan per telefoon, email of chat. Het is zelfs mogelijk dat we op afstand met u meekijken.

Content Management

Een belangrijke eigenschap van een CMS is dat u zelf eenvoudig de content kunt beheren. Toch kunt u bij ons ervoor kiezen om dit deels of volledig uit handen te geven. Voor het structureel aanmaken van pagina's, wijzigen of plaatsen van teksten,  afbeelding of wijzigingen aan de website kunt u een service contract afsluiten. Incidentele aanpassingen of wijzigingen vind plaats op basis van een vast uurtarief.

 

Service Contract

Wanneer u bij ons een servicecontract afsluit bent u er van verzekerd dat uw website up-to-date zal zijn, geoptimaliseerd en altijd goed in de gaten wordt gehouden. Bij eventuele incidenten heeft u voorrang en zullen we deze zonder extra kosten oplossen. Ook als uw website onverhoopt toch wordt gehackt, zullen wij dit kostenloos oplossen. 

Daarnaast kunt u onbeperkt gebruik maken van onze ondersteuning bij het gebruik van uw DNN website. Wanneer u gebruikersvragen heeft kunt u via telefoon, e-mail en chat bij ons terecht. Wij maken geen gebruik van een strippenkaart systeem, maar van fair use voor onze support.